Lomp’s indoor pepertuin

Welkom op ChilliPeper.NL. De heetste site van de BENELUX
Stel je hier voor aan andere leden !

Lomp’s indoor pepertuin

Berichtdoor Lomp » ma dec 24, 2018 12:59 am

Hallo allemaal,

Mijn naam is Lomp en ik ben nieuw in de peperwereld. Van indoor kweken heb ik een klein beetje verstand maar niet met pepers.

Door lastige buren heb ik mijn andere indoorkweek hobby stop moeten zetten. Wel heb ik nog een hele mooie kweeksetup die ik nu wil gaan gebruiken voor het kweken van pepers.

Het is mijn bedoeling om deze zomer een 20 tal (verschillende) plantjes buiten te zetten.
Deze wil ik binnenkort al voor gaan groeien in een tentje van 120x90x145 onder 220watt cfl verlichting.

Als iemand goede suggesties heeft voor leuke soortjes hoor ik het graag. Ook ben ik erg benieuwd of er meer mensen indoor pepers kweken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Lomp

Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Lomp’s indoor pepertuin

Berichtdoor Gijs » ma dec 24, 2018 3:37 pm

Lomp schreef:Hallo allemaal,

Mijn naam is Lomp en ik ben nieuw in de peperwereld. Van indoor kweken heb ik een klein beetje verstand maar niet met pepers.

Door lastige buren heb ik mijn andere indoorkweek hobby stop moeten zetten. Wel heb ik nog een hele mooie kweeksetup die ik nu wil gaan gebruiken voor het kweken van pepers.

Het is mijn bedoeling om deze zomer een 20 tal (verschillende) plantjes buiten te zetten.
Deze wil ik binnenkort al voor gaan groeien in een tentje van 120x90x145 onder 220watt cfl verlichting.

Als iemand goede suggesties heeft voor leuke soortjes hoor ik het graag. Ook ben ik erg benieuwd of er meer mensen indoor pepers kweken.

Welkom op het forum. Wordt nu wel heel benieuwd wat je indoorkweekhobby hiervoor was :P ;)
Gijs

Has thanked: 1132 times
Been thanked: 707 times

Berichtdoor Lomp » ma dec 24, 2018 4:19 pm

Gijs schreef:
Lomp schreef:Hallo allemaal,

Welkom op het forum. Wordt nu wel heel benieuwd wat je indoorkweekhobby hiervoor was :P ;)