emailadres wijzigen

Heb je een vraag over het forum? Stel ze hier

emailadres wijzigen

Berichtdoor Southerner » ma jun 11, 2018 11:00 am

Ik ben vandaag veel te lang bezig geweest met het wijzigen van mijn email adres alhier. Nog steeds is het niet gewijzigd omdat ongeacht wat ik probeer ik steeds foutmeldingen krijg. Na 15/20 minuten aanmodderen :evil: de hoop op wijziging op gegeven. Wie weet de oplossing ? Is die er überhaupt ?
Southerner

Has thanked: 90 times
Been thanked: 92 times

Re: emailadres wijzigen

Berichtdoor snx » ma jun 11, 2018 8:24 pm

Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal geprobeerd hebt, maar voor mij werkte het volgende:

(let op, als je je mail verandert dan wordt je account gedeactiveerd! Je kan er pas weer bij na het ontvangen van een mail op het nieuwe mailadres, dus zorg dat je daar bij kan, en maak geen typefout!)

Bij Gebruikerspaneel, Profiel, Wijzig registratiedetails kan je het nieuwe email adres opvoeren, en je huidige wachtwoord:
chiliforum_ww1.PNG

Klik op bevestig, en dan krijg je deze melding:
chiliforum_ww2.PNG

Nu is je account gedisabled, en moet je hem heractiveren.

Als het goed is vind je in je nieuwe mailbox een mailtje met tekst zoals hieronder, en daarbij een link. Als je op die link klikt doet je account het weer.
chiliforum_ww3.PNG
chiliforum_ww3.PNG (8.16 KiB) 737 keer bekeken

Overigens was bij mijn Yahoo mailbox het mailtje in de spam map terechtgekomen, dus kijk daar ook even als je geen mailtje lijkt te krijgen.
seizoen 2013, 2014, 2016, 2018
snx

Has thanked: 764 times
Been thanked: 722 times

Berichtdoor snx » vr jun 15, 2018 12:38 am

Maar... wat doe je als het mis gaat? Ik zie dat Southerner niet meer is ingelogd sinds zijn vraag... Of hij heeft gewoon geen tijd gehad, of misschien is er iets mis gegaan bij het veranderen van het emailadres. Als dat mis gaat kan je niet meer inloggen op je account. Wat is dan de juiste werkwijze om je account weer terug te krijgen? Mods? Admins? Wat te doen als het mis gaat? Gewoon een tijdelijke 2e account registreren, en de accounts laten samenvoegen oid?
snx

Berichtdoor donaldk » vr jun 15, 2018 10:21 am

Uhm mailen naar genoemd email adres info@chillipeper.nl, dat lijkt mij het beste.

Anders moet Robert of een ander teamlid hem maar even een mailtje sturen en er naar kijken.
donaldk

Has thanked: 59 times
Been thanked: 603 times

Berichtdoor snx » zo jun 17, 2018 12:34 am

donaldk schreef:Uhm mailen naar genoemd email adres info@chillipeper.nl, dat lijkt mij het beste.

Het zou wel fijn zijn als iemand van het mod team kan bevestigen dat dit mailadres daadwerkelijk regelmatig gelezen wordt door een actieve admin oid, mocht iemand inderdaad de mogelijkheid tot inloggen zijn kwijt geraakt.
snx

Berichtdoor Southerner » ma jun 18, 2018 12:36 pm

Heren, mijn dank voor het meedenken.
Ik heb de eerste keer dat ik mijn emailadres wilde vervangen precies de procedure aangehouden die SNX zo mooi uitgewerkt heeft. Kreeg o.a. steeds de melding dat mijn password (???) niet in orde was.
Maar goed, vandaag een nieuwe poging gedaan en nu is alles goed gegaan :h , mogelijk een questie van bitvermoeidheid.
Southerner

Has thanked: 90 times
Been thanked: 92 times

Keer terug naar Forumhulp