Chilivoeding.nl A+B complete voeding - bestel nu -

Re: Chilivoeding.nl A+B complete voeding - bestel nu -

Berichtdoor Demier » za apr 01, 2017 9:17 am

Erny schreef:Geweldig dat jullie het voor mekaar hebben. Hulde! :h

Het demiwater heb ik alleen gebruikt om in eerste instantie de 5L A en 5L B aan te lengen. Voor het verder verdunnen, teneinde het aan de planten te geven, gebruik ik hemelwater.

@Hampie, wat moet het barpersoneel nou doen dan als er niets meer te poleren valt??? :o

En @Nedlets, misschien kun je voor je bevloeiingsvragen een apart topic openen? Anders wordt dit weer zo'n onnavolgbaar topic waar de bruikbare informatie moeilijk te vinden is. ;)

Ja, als je het demiwater ook nog zou gebruiken om de planten te voeden , zou dit wel een echt dure geschiedenis worden.
5 mil. A en 5mil.B met 1 liter gewoon water gooit men bij de planten.
Nu mijn vraag hoeveel water met A en B giet men zo ongeveer op een plant, zelf doe ik zoveel dat de schotel vol begint te lopen, is dit teveel?
gr Mat
Demier

Has thanked: 1 time
Been thanked: 86 times

Berichtdoor Paul » za apr 01, 2017 11:44 am

Bedankt vor het maken van de A en B voeding. Zojuist ook de bestelling eruit gestuurd. Bij deze voeding is er dan nog eens in de 14 dagen noekenpoekensap nodig?
Paul

Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times

Berichtdoor donaldk » za apr 01, 2017 12:59 pm

Dat sap was gemaakt omdat Chilifocus een incomplete voeding bleek, die aangevuld moest worden. Dit is wel een complete voeding, dus je sap is niet meer nodig.
donaldk

Has thanked: 42 times
Been thanked: 534 times

Berichtdoor san pedro » za apr 01, 2017 1:26 pm

Moet je de voeding elke gietbeurt meegeven of elke week? Is wel belangrijk om weten om de juiste hoeveelheid te bestellen :)
san pedro

Has thanked: 65 times
Been thanked: 82 times

Berichtdoor donaldk » za apr 01, 2017 3:03 pm

In principe elke keer, alleen als de planten in hoogzomer zoveel verdampen dat je twee keer water moet geven kun je de tweede keer enkel water geven.

Nou had ik regelmatig geen voeding bij de hand, aanmaken zonder voorraad tank is een gedoe, dus opeens vroeg warm en dorstige planten, dan maar de gieter met regenwater over de pot.

Het zijn productieplanten, geen kamer plantjes of bloemetjes die aan een keer per week genoeg hebben.

Bij Robert staan ze achter een vlotter, dus iedere keer als voedingwater op raakt vult ie automatisch aan. Er zijn de afgelopen jaren genoeg topics over geweest, mocht je meer willen weten over hoeveel/vaak mesten. De grote van je buffer speelt ook een rol, volle grond of grote emmer, of een hydro goot...
donaldk

Berichtdoor Nedlets » zo apr 02, 2017 9:05 am

Ik heb ook een bestelling geplaatst, de large verpakking. Ook mede om te sponsoren en ik ga mijn tomaten ook hiermee bemesten! Gaat waarschijnlijk veel en veel te veel worden. Dus goed opslaan die handel!
Nedlets

Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times

Berichtdoor Robert » zo apr 02, 2017 12:05 pm

Kwam net dit tegen voor degene die demiwater wil gebruiken:

https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... eerd-water

Gewoon in de supermarkt dus een liter demiwater voor 45 cent, inclusief een mooie fles waar de voeding daarna weer in bewaard kan worden.

En vandaag ook nog eens 2+1 gratis ;-)

Edit: die 2+1 gratis is even onduidelijk of dat voor het demiwater is of voor wat anders.. :?
Robert
Moderator

Has thanked: 198 times
Been thanked: 1209 times

Berichtdoor donaldk » zo apr 02, 2017 4:28 pm

Die schoonmaakmiddelen had ik vorige week over het hoofd gezien. Je kunt uit deze lijst combineren. Als ze het ten minste hebben: https://www.ah.nl/bonus/week/13/segment/188027.
donaldk

Berichtdoor Paul » ma apr 03, 2017 5:56 pm

Robert je heb ze zelfs in 5 liter https://www.ah.nl/producten/product/wi222589/sel-gedemineraliseerd-water?gclid=CLjAj9KZgdMCFYIcGwodfO8EPg :D :D

Bedankt donaldk voor de info over de sap :)
Paul

Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times

Berichtdoor wagpep » ma apr 03, 2017 7:30 pm

Bedankt voor alle positieve reacties en tips heen en weer! Vergeet niet voor dinsdag te bestellen indien je gebruik wilt maken van de korting, en zo snel mogelijk geleverd wilt krijgen. Alle bestellingen tot nu toe krijgen in dezer dagen reactie en wij gaan aan de slag. We horen het graag!

Groet,
Wagpep en co
wagpep

Has thanked: 34 times
Been thanked: 58 times

VorigeVolgende

Keer terug naar Bemesting, Voeding en Aarde