Chilivoeding.nl A+B complete voeding - bestel nu -

Re: Chilivoeding.nl A+B complete voeding - bestel nu -

Berichtdoor Jan » ma apr 03, 2017 7:53 pm

Eindelijk heb ik even tijd om te reageren.

Geweldig mooi en snel geregeld is dit initiatief. Heel fijn dat we zo eenvoudig weer een prima voeding kunnen kopen.

Met mijn bestelling van zonet kan ik er weer een jaartje tegen. Mijn hydrocultuurplanten lusten wel een slokje. Per twee weken gaat er ongeveer 5 liter A+B voeding in. Het is dan ook een oerwoud van jalapeno planten :D :D . De eerste pepers zitten aan de planten. Dus ja, het gaat goed.

DANK voor jullie initiatief! :b :b
Ruillijst voor elk seizoen
Jan

Has thanked: 120 times
Been thanked: 286 times

Berichtdoor Demier » ma apr 03, 2017 8:11 pm

Ook ik heb mijn 5 liter besteld, bbedankt voor jullie inzet.
Zie het vervolg wel komen.
groeten Mat.
Demier

Has thanked: 1 time
Been thanked: 86 times

Berichtdoor donaldk » ma apr 03, 2017 8:25 pm

Ik ga na het eten ook een mailtje versturen. Ik heb nog niet gekeken naar mijnn emmertjes, maar beter nu bestellen en wanneer oude spul nog goed is de doos nog even laten liggen tot het seizoen echt begint. Bij Kiala kun je zelf kiezen welk ophaalpunt het dichtsbijzijnde is? Er zit een Kiala ophaalpunt/UPS accespoint in het winkelcentrum waar ik meestal kom dus wat minder boodschappen mee, maar hoef er niet apart voor te gaan brommen.

Okay jongens de precisie weegschalen topics zijn al jaren oud dus waar bestel ik een goedkope goede. China okay, maar dan wel via pp, dus geen aliexpres?
donaldk

Has thanked: 42 times
Been thanked: 534 times

Berichtdoor practics » ma apr 03, 2017 9:08 pm

wagpep schreef:Bedankt voor alle positieve reacties en tips heen en weer! Vergeet niet voor dinsdag te bestellen indien je gebruik wilt maken van de korting, en zo snel mogelijk geleverd wilt krijgen. Alle bestellingen tot nu toe krijgen in dezer dagen reactie en wij gaan aan de slag. We horen het graag!

Groet,
Wagpep en co

Direct besteld via email maar helaas verder nog niks gehoord... Mijn plantjes smeken erom!
practics

Has thanked: 60 times
Been thanked: 106 times

Berichtdoor wagpep » ma apr 03, 2017 9:19 pm

Voor iedereen die heeft gemaild: komt goed! De bestellingen zijn genoteerd en worden verwerkt tot nette factuur. We zijn er druk mee en versturen de bestellingen zo snel mogelijk.

Groet,
Wagpep en co.
wagpep

Has thanked: 34 times
Been thanked: 58 times

Berichtdoor goosman » ma apr 03, 2017 9:24 pm

donaldk schreef:Okay jongens de precisie weegschalen topics zijn al jaren oud dus waar bestel ik een goedkope goede. China okay, maar dan wel via pp, dus geen aliexpres?

http://www.miniinthebox.com/nl/hoge-nauwkeurigheid-mini-electronic-digital-pocket-scale-sieraden-weegschaal-portable-650g-0-1g_p1156936.html?category_id=4654&prm=2.2.1.1
Ik gebruik voor het wegen van gemalen koffie (ook in de espresso komt het nogal nauw) al een tijdje een Willstar JY-2b, dacht ooit bij deze aanbieder gescoord. Het exacte model bestaat niet meer, maar de link verwijst naar een vergelijkbaar weegschaaltje.
goosman

Has thanked: 620 times
Been thanked: 377 times

Berichtdoor Erny » ma apr 03, 2017 9:30 pm

Eigenlijk zit ik nog te wachten op de betaalgegevens (en bevestiging van mn bestelling en totaalbedrag) zodat ik op tijd kan betalen om van de korting te kunnen genieten... :?
Erny

Has thanked: 159 times
Been thanked: 121 times

Berichtdoor wagpep » ma apr 03, 2017 9:32 pm

Kleine nuance van ons uit: op tijd alle gegevens gemaild voor de bestelling is voldoende voor de korting voor de Large verpakking!
wagpep

Has thanked: 34 times
Been thanked: 58 times

Berichtdoor Robert » ma apr 03, 2017 9:37 pm

Geweldig dit initiatief! Als jullie Wim Voogt toevallig tegenkomen in Wageningen, doe hem dan de hartelijke groeten van mij, ondanks dat ik Wim niet persoonlijk ken, alleen van een korte mailwisseling van jaren geleden. Dat was destijds het zetje dat we nodig hadden om zelf de A/B voeding te gaan maken. Die voeding is 1 van de grootste successen van dit forum geworden, de grootste boost die je de chilliplanten kunt geven ;)
Geweldig dat de bron de WUR is, en nu via via we daar weer zijn teruggekomen :h
Robert
Moderator

Has thanked: 198 times
Been thanked: 1209 times

Berichtdoor donaldk » ma apr 03, 2017 10:25 pm

Die verlate betaling mogelijkheid was me al eerder toegezegd, Erny;-). Geweldig initiatief Wagpep. Ik heb ook net mijn steun voor het project toegezegd via email. Ik weet alleen niet of mijn spuitjes nog goed zijn. Ik heb er wel eentje in de verpakking zag ik. Ik gebruik ook wel eens de grote, 50ml A en 50ml B voor een emmer water. Werkt een stuk makkelijker dan de 10ml,laat staan 5ml.
donaldk

Has thanked: 42 times
Been thanked: 534 times

VorigeVolgende

Keer terug naar Bemesting, Voeding en Aarde