plagron vs canna

Re: plagron vs canna

Berichtdoor stan » zo mei 27, 2018 10:29 pm

Ik heb nu verschillende zakken/soorten van canna maar das toch mooi spul. Mooie structuur en neemt heel veel waterop. Ga binnenkort de zaaigrond proberen.

Ik ben er heel blij-door.
stan

Has thanked: 734 times
Been thanked: 1077 times

Re: plagron vs canna

Berichtdoor donaldk » di mei 29, 2018 10:32 pm

Komt dat door de Perliet? Of door iets anders?

Uhm wil jij dat wel?:

boomschors van de Franse zee-den. Dat laatste bestanddeel laat enzymen vrij met een natuurlijke anti-schimmelwerking.

Er is op de website bijna geen informatie over de gronden te vinden alleen dat ze voor Professional plus eersteklas witveen gebruiken en Franse Den boomschors, maar tekst bij professional en professional plus is gelijk, dus over professional samenstelling staat er niets en over de plus samenstelling bijzonder weinig.

Aardig wat dealers volgens de website dus ik ga eens kijken bij een paar wat een zakje moet kosten.

Ah bij Eveleens zouden ze moeten kunnen voorlichten over de verschillen tussen Canna en de Jongkind Goldmix, die ze ook verkopen. Die laatste is 10,50 voor '50'* Liter.

Ik zie op de kaart dat dehobbytuinder.nl ook dealer is, dus die kan er hier vast ook meer over vertellen?

*Dat EN 12580 blijft toch een meting van niks. Klasmann Deilmann grond had ik mooi los gewreven en geschud, toch maar net boven de 30L streep in de nieuwe gripline bak. Ochtend erna zo'n beetje dertig L. 7,5L Action kokos erbij en ik zat op ongeveer halverwege de dertig en veertig liter lijnen.
donaldk

Has thanked: 61 times
Been thanked: 608 times

Vorige

Keer terug naar Bemesting, Voeding en Aarde