Groepsaankoop Voeding

Groepsaankoop Voeding

Berichtdoor Billie » zo jun 03, 2012 7:20 pm

Tot na de verbouwingen (oktober 2016) is de verkoop van de A+B voeding even stilgelegd.

Hey iedereen,

Bij deze is de berekening van de nieuwe voeding compleet.
Deze voeding is geschikt voor zowel grond als hydro, dus je kan hier beide richtingen mee uit.
Ook is deze samengesteld naar de kwaliteit van jou water. Je moet me dan uiteraard het resultaat bezorgen wat HydroBuddy voor je berekend, maar wil je dit liever niet doen of vind je dit te moeilijk, dan reken ik dit voor jou uit tegen een kleine vergoeding (2€50). Dus steek je er zelf wat energie in dan kan het uiteraard goedkoper. Uiteindelijk controleer ik het recept toch, maar voor niets gaat de zon op ;)
Edit: Ondertussen heb ik een volledige berekening kunnen maken van de voeding, incl. verzending en verpakkingsmateriaal...Dus All-in...Het is de bedoeling dat de voeding droog verstuurd word. Dit heeft een paar voordelen boven de voeding nat versturen...

Edit: Vanaf heden kan de voeding ook via Kiala naar de Belgische én Nederlandse leden verstuurd worden.

5L A+ B kost voor de Nederlandse leden 22€24 (incl. verzending via Kiala). Verzenden via de Nederlandse post kan ook nog altijd. Dan betaal je maar 21€49, maar enkel wanneer ik naar Nederland moet. Dus ga ik een maand niet naar Nederland, dan moet je een maand wachten...
5L A+ B kost voor de Belgische leden 19€24 (incl. verzending via Kiala). Verzenden via de normale post kan ook, maar kost 23€14
Een klein voordeel van versturen via Kiala is dat er tot 15kg verstuur mag worden voor dezelfde prijs. Dus mensen die een grotere bestelling willen maken doen sowieso een goeie deal ;)

Kom je de voeding bij mij afhalen? Dan trek ik de verzendingskost van de prijs af.

Bestellen kan via een pm

Groetjes
Laatst bijgewerkt door Billie op zo nov 15, 2015 11:14 am, in totaal 13 keer bewerkt.
Reden: 1 & 2L verpakkingen verwijderd...
Billie
Moderator

Has thanked: 806 times
Been thanked: 1471 times

Re: Groepsaankoop Voeding

Berichtdoor hydrobas » zo jun 03, 2012 7:36 pm

Goed bezig! Daar gaat geen collectieve chilifocus import tegenop kunnen zeker...
Is het A voor groei en B voor bloei?
"Next to jazz music, there is nothing that lifts the spirit and strengthens the soul more than a good bowl of chili."
hydrobas

Has thanked: 42 times
Been thanked: 67 times

Berichtdoor Billie » zo jun 03, 2012 7:39 pm

Neen, zo werkt het niet in deze voeding. De reden dat er een A en een B is, is omdat de gebruikte stoffen in deze concentraties gaan reageren en uitslaan. Waardoor er chemisch het een en ander veranderd en de voeding niet goed meer werkt.
Billie
Moderator

Berichtdoor Anchillique » zo jun 03, 2012 9:09 pm

Ik vind het een geweldig aanbod, ik doe volgend jaar zeker mee, als je het dan ook wilt doen. Dit jaar gaat Lee chillifocus voor me bestellen, daar ben ik ook erg blij mee

Q
Anchillique

Has thanked: 167 times
Been thanked: 865 times

Berichtdoor timm » wo jun 13, 2012 10:03 pm

Ik ga er eens over nadenken,want perfect afgestemde voeding ga ik nergens vinden,en zeker niet voor dat geld.
timm

Has thanked: 497 times
Been thanked: 399 times

Berichtdoor Billie » do jun 14, 2012 8:22 am

timm schreef:Ik ga er eens over nadenken,want perfect afgestemde voeding ga ik nergens vinden,en zeker niet voor dat geld.

Zo is dat! ;) En ik ga ze nog iets goedkoper kunnen maken, want ben er ondertussen uit dat ik de stoffen beter droog opstuur. Dit bespaard de helft aan verzendingskosten. En ik moet hier geen pallet met gedemineraliseerd water stockeren :clap
Billie
Moderator

Berichtdoor Defriet » do jun 14, 2012 8:32 am

Al die ingredienten voor mest stof!!!!!

Binnen kort staat staatveiligheid voor de deur :lol: :lol: :lol: :lol:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Bui ... sten.dhtml
Defriet

Has thanked: 304 times
Been thanked: 200 times

Berichtdoor Billie » do jun 14, 2012 9:36 am

Ze zijn hier welkom! :D
Billie
Moderator

Berichtdoor Desiré » do jun 14, 2012 10:20 am

Kunnen ze helpen plukken.... :lol:
Desiré

Has thanked: 506 times
Been thanked: 863 times

Berichtdoor TommyG » do jun 14, 2012 10:23 am

Ik ben zeker geïnteresseerd, maar dat wist je al...

Een idee of dit nog realiseerbaar is voor het einde van het seizoen? Nogmaals bedankt voor het initiatief!
TommyG

Has thanked: 17 times
Been thanked: 23 times

Volgende

Keer terug naar Bemesting, Voeding en Aarde