mijn eerste kas-jaar

Re: mijn eerste kas-jaar

Berichtdoor Lee » zo jan 15, 2012 5:17 pm

Er zijn van die borstels in omloop speciaal voor pubes :)
Lee
Beheerder

Has thanked: 22 times
Been thanked: 72 times

Berichtdoor inca berry » zo jan 15, 2012 5:24 pm

vergeet niet na het sproeien zijn haar te föhnen :D :D beetje gel/haarlak :D :D
Afbeelding

Afbeelding KCBS Certified BBQ Judge
inca berry
Moderator

Has thanked: 41 times
Been thanked: 206 times

Berichtdoor hydrobas » zo jan 15, 2012 11:13 pm

Mooie foto Patrick! Ze duurde bij mij ook wat langer maar ze gaan nu als een speer! Ondanks de eenvoudige TL die erboven hangt!
"Next to jazz music, there is nothing that lifts the spirit and strengthens the soul more than a good bowl of chili."
hydrobas

Has thanked: 42 times
Been thanked: 67 times

Berichtdoor patrick » zo maart 18, 2012 10:54 am

Hoi, ik vond het wel weer tijd voor een update.....Afgelopen week heb ik mijn Kasje geleverd gekregen en inmiddels heb ik hem ook al opgebouwd. Ik kreeg al snel kriebels van 'had ik hem niet groter moeten kopen?', maar goed, er is ook nog zoiets als een WifeAcceptanceFactor.. 8-) Ik kan op de grond denk ik 6 tot 8 grote planten kwijt, en eventueel kan ik nog een schap maken, de kas is aan muurzijde 2.40m hoog. De komende weken zal ik hem gaan inrichten (stopcontacten, schapjes, automatische raamopener, temperatuurmeting, etc)

Afbeelding

Mijn Annuums groeien als kool, ze vechten inmiddels om het zonlicht op mijn vensterbanken. Vorig jaar gaf ik ze zo nu en dan Chili Focus, maar dit jaar gebruik ik een voedings-systeem (3 flessen), waarbij je in elke fase een andere verhouding kunt geven. Ik heb het gevoel dat dit beter werkt.

Afbeelding

Afbeelding

De Chinenses hebben nog geen pepers (ze zijn enorm maar laten helaas wel wat bloemetjes vallen - mogelijk een verkeerde voedingsverhouding, of het is nog niet warm genoeg.). Naast kweek op aarde ben ik ook met een Hydro-experiment begonnen in de welbekende Ikea Samla-bakken. Ik moet nog wel wennen aan het gestoei met bakken water...Als het mooie planten worden, zal ik daar ook eens wat pics van plaatsen.
patrick

Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Berichtdoor Billie » zo maart 18, 2012 3:25 pm

Mooie aanwinst! Daar ga je nog lang plezier aan hebben ;)
Billie
Moderator

Has thanked: 806 times
Been thanked: 1471 times

mijn eerste kas-jaar

Berichtdoor TommyG » zo maart 18, 2012 6:07 pm

Mooi kastje, met volgens mij een hoge wife acceptance factor... :-)
TommyG

Has thanked: 17 times
Been thanked: 23 times

Berichtdoor Anchillique » zo maart 18, 2012 7:06 pm

wauw, wat een vruchten, in maart! Ziet er geweldig uit
Ik kweek zonder lampen maar ga me onderhand wel eens bedenken of ik daar niet ook mee wil beginnen...

Q
Anchillique

Has thanked: 161 times
Been thanked: 863 times

Berichtdoor majoker » zo maart 18, 2012 8:44 pm

zo vroeg al mooie vruchten ;
een grandiose voorsprong
veel plezier
joke
majoker

Has thanked: 279 times
Been thanked: 897 times

Berichtdoor Rikb » ma sep 21, 2015 11:48 am

patrick schreef:Hoi, ik vond het wel weer tijd voor een update.....Afgelopen week heb ik mijn Kasje geleverd gekregen en inmiddels heb ik hem ook al opgebouwd. Ik kreeg al snel kriebels van 'had ik hem niet groter moeten kopen?', maar goed, er is ook nog zoiets als een WifeAcceptanceFactor.. 8-) Ik kan op de grond denk ik 6 tot 8 grote planten kwijt, en eventueel kan ik nog een schap maken, de kas is aan muurzijde 2.40m hoog. De komende weken zal ik hem gaan inrichten (stopcontacten, schapjes, automatische raamopener, temperatuurmeting, etc)

Afbeelding

Mijn Annuums groeien als kool, ze vechten inmiddels om het zonlicht op mijn vensterbanken. Vorig jaar gaf ik ze zo nu en dan Chili Focus, maar dit jaar gebruik ik een voedings-systeem (3 flessen), waarbij je in elke fase een andere verhouding kunt geven. Ik heb het gevoel dat dit beter werkt.

Afbeelding

Afbeelding

De Chinenses hebben nog geen pepers (ze zijn enorm maar laten helaas wel wat bloemetjes vallen - mogelijk een verkeerde voedingsverhouding, of het is nog niet warm genoeg.). Naast kweek op aarde ben ik ook met een Hydro-experiment begonnen in de welbekende Ikea Samla-bakken. Ik moet nog wel wennen aan het gestoei met bakken water...Als het mooie planten worden, zal ik daar ook eens wat pics van plaatsen.

Gave kas :D .. Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? :)
Rikb

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Berichtdoor HennyM » ma sep 21, 2015 12:07 pm

De gebruiker is al een jaar niet meer op het forum geweest, dus je zou het met een pb kunnen proberen die ontvangen ze meestal wel bij de mail. :D
:)
HennyM

Has thanked: 1194 times
Been thanked: 771 times

Vorige

Keer terug naar Kweekseizoen 2012