Grow Contest 2017.

Re: Grow Contest 2017.

Berichtdoor donaldk » vr nov 10, 2017 7:04 pm

De kleinere plant in de 9L pot met eerder 119 rijpe pepertjes en nog wat onrijpe pepertjes heb ik net 81 rijpe pepertjes vanaf gehaald plus nog een paar onrijpe, en er hangen er nog 20 aan, dus hij kan op 225 ofzo uitkomen.

De tweede grote plant die ik had opgegeven als 199 rijpe pepertjes heb ik weggeknipt er staan er nog een paar op fles. Ik heb er 70 liggen. Een paar op fles staan en niks meer hangen, want de plant is weggeknipt.

De grote plant nummer 1 met 219 rijpe pepertjes heeft er nog tien hangen en twintig pepertjes in het bakje. 250 pepertjes plus nog een paar onrijpe van eerder en nu. Ik kom met vier planten dus op Hampie's recordplant.
donaldk

Has thanked: 42 times
Been thanked: 534 times

Re: Grow Contest 2017.

Berichtdoor Erny » ma nov 13, 2017 10:26 am

donaldk schreef: Als je plantjes wilt waar je veel kleine warme pepertjes van wilt kun je ook aan de Thai Sun denken die ik heb staan in 9L potten. Enige nadeel ze zitten vol zaadjes. Ook is het veel werk om een paar honderd vruchtjes van een plantje te plukken. Ik heb ze in de Turbo staan. Ik meen dat Stan er een paar jar terug ook een pepertje mee had genomen, of was dat alleen de Grandpa's Home Pepper... Mocht je in een van zijn ruilen op het moestuinforum zitten.

Grandpa had ik vorig jaar staan en nu nog genoeg gedroogde pepertjes van en verder heb ik nog een paar soorten voor dit doel (drogen en gebruiken voor olie of in de inmaak) die heel goed bevallen. 8-)
Erny

Has thanked: 159 times
Been thanked: 121 times

Vorige

Keer terug naar Kweekseizoen 2017