Op zoek naar zaden van dit jaar

Op zoek naar zaden van dit jaar

Berichtdoor Dountill » zo feb 11, 2018 1:19 pm

Hallo Allemaal,

In 2012 was mijn eerste aanraking met het kweken van pepers (viewtopic.php?f=5&t=311). Nu ik samen met mijn vriendin een huis heb gekocht waar wij eind mei in kunnen (en dus een tuin hebben) wil ik graag weer beginnen met het ontkiemen van wat pepers.

Nu had ik zelf een hele voorraad met zaden, maar 95% heeft hiervan helaas niet op mogen komen. Ik denk dat ik dan ook al deze zaden maar weg moet gooien en opnieuw moet beginnen met het verreiken en verkrijgen van zaden. Voordat ik zelf nieuwe zaden ga bestellen op een webshop was ik benieuwd of iemand mij (tegen vergoeding) op weg kan helpen? Qua pepers ben ik niet opzoek naar iets specifieks, dit jaar wil ik gewoon kijken of ik het weer makkelijk op kan pakken. Op langer termijn lijkt het me overigens wel gaaf om een bonsai proberen te maken!
Afbeelding
Ook zon sig? PM me
Dountill

Has thanked: 4 times
Been thanked: 9 times

Re: Op zoek naar zaden van dit jaar

Berichtdoor goosman » zo feb 11, 2018 4:24 pm

Stuur maar even een pb met naam en adres, heb nog wel het e.e.a. liggen (jamaica red mushroom, jalapeno el jefe, mme jeanette, dong xuan market, golden cayenne, rawit, takanotsume, trinidad moruga scorpion, bhut jolokia improved strain, 7 pot barrackpore, diverse habanero's, satan's kiss, guam boonie).
goosman

Has thanked: 734 times
Been thanked: 444 times

Keer terug naar Zaden ruilen